vrijdag 21 januari 2011

Welke tas?

Ik ga volgend schooljaar naar de middelbare school en ik wil graag een leuke tas...
Ik vind heel veel tassen leuk....Maar ik kan niet kiezen...
Ik laat dus een paar tassen zien waar ik uit wil kiezen...Dan kunnen jullie op een tas stemmen!

Deze tassen vind ik leuk:

Deze vind ik HEEL leuk......!  Andere kleuren vind ik ook leuk! BIJVOORBEELD: Grijs, Roze...
Deze tas vind ik ge-we-ld-ig!


Ook een hele leuke tas!

Ook wel een leuke tas!

Ik hoop dat jullie een stem uitbrengen bij Reacties!!!
Ik hoop ook dat jullie kijken naar:  Handig, Stevig, Modieus...!
Heb je zelf een van deze tassen?  Zeg wat je ervan vind!

xxJuuh, Jamie...  !

1 opmerking:

  1. Ik ga volgend jaar ook naar de middelbare. Als ik jou was zou ik een eastpak nemen. Maar wel met een leuk printje natuurlijk!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?:
    girls-love-beauty.blogspot.com

    Leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen